Top 5

1. Hoe ontvang ik mijn kaart of inschrijving?
AT Tickets werkt met E-Tickets.
Deze ontvangt u binnen 24 uur via het emailadres welke is opgegeven bij reservering.
2. Moet ik mijn E-Ticket printen?
Ja, u dient uw E Ticket geprint meenemen.
Om de kosten te beperken werkt AT Tickets alleen met E-Tickets.

De geprinte E-Ticket is het bewijs van uw reservering. Deze wordt (deels) ingenomen of gescand bij de entree.
Omdat uw E-Ticket een unieke code en barcode heeft kunt u de ticket niet 2 keer gebruiken.
3. Ik wil mijn reservering annuleren. Kan dat?

Bij het reserveren van een kaart of het inschrijven voor een project, gelden reserveringsvoorwaarden.
Indien u binnen deze voorwaarden valt is dit mogelijk. In alle andere gevallen niet.

4. Ik heb gereserveerd maar geen mail ontvangen.
Dat is vervelend! Controleer eerst uw spam mail.
Mocht u binnen 24 uur geen mail hebben ontvangen dan kunt u een mail sturen via het contactformulier.

Vermeld u hierbij duidelijk de naam, adres, emailadres, reserveringsnummer en het betreffende concert. Dan krijgt u hierop een reactie.
5. Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?
Klik hier voor de reserveringsvoorwaarden.

De reserveringsvoorwaarden worden ook weergegeven bij de bestelling van een product.